niedziela, 15 listopada 2015

Skok w Blog (XLIII)

****************************************

****************************************

Nowe Blogi

Nowe Posty 

Wszystko dzieje się tak szybko. Byłam wampirem, umarłam, zostałam z powrotem człowiekiem, ale niezupełnie, ponieważ jestem teraz potężną czarownicą… jeśli można mnie tak nazwać. Powiedźmy, że do czarownicy mi brakuje, ale jestem człowiekiem z ogromnym darem, wielką mocą. Od razu na myśl przyszła mi Bonnie. W mojej głowie pojawił się przebłysk świadomości, gdy moja przyjaciółka ukazała mi się przed starciem z Tatią. Zaczęłam gorączkowo rozmyślać, co się z nią stało. Stefan obiecał, że poinformuje dziś wszystkich o moim powrocie, więc pewnie się z nimi zobaczę. Oprócz mojej rodziny. Ta myśl bolała mnie tak bardzo, świadomość, że pomimo tego, że żyję, nie mogę ich spotkać.



Chłopak szedł przed siebie rozmyślając. Nie tracił jednak czujności w krzakach mogli czaić się ziemianie, którzy ostatecznie okazali się zdrajcami. Ich słowa nic nie znaczą, a jednak Clarke odeszła  i Ballamy zdawał sobie sprawę, że tylko u nich mogła znaleźć schronie. Nie potrafi zabijać choć wydała wyrok na tysiące  ludzi.
               Ziemia po wybuchu z jednej strony jest piękna, a z drugiej strony stała się dla wielu istot piekłem, które musiały do tego przywyknąć.  Chciał jak najdalej uciec od  obozu, od miejsc, które przypominały mu ją....
Dziś najbardziej odczuwał jej brak. Może to przez ten sen ? A może przez to, że Bellamy Blake w końcu dorósł do miłości ?

****************************************

Nowo dodane blogi
~ 1 ~
Łączna liczba blogów 

~ 115 ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz