sobota, 2 kwietnia 2016

Skok w Blog (LIII)

****************************************
****************************************

Nowe Posty

3) Zła chwyciłam piżamę i weszłam do łazienki trzaskając drzwiami.
Rozebrałam się, nalałam wody do wanny i weszłam do ciepłego płynu. Od razu poczułam się odprężona. Bianca zawsze sprawiała wrażenie tej mądrzejszej i inteligentniejszej bliźniaczki. Ja byłam ta gorsza. Nie przeszkadzało mi to. Ja odziedziczyłam większą część po Posejdonie. I dobrze. Przynajmniej mogę zrobić tak. Machnęłam ręką i wielka fala przetoczyła się po łazience, zalewając wszystko. Machnęłam ręką i wszystko wyschło. Byłam lepsza. Mogłam na przykład oddychać pod wodą, podczas gdy Bianca tylko wstrzymywała oddech. Byłam lepszą bliźniaczką.
Ale wystarczy jeden twój sekret, by cię złamać.
Głos wibrował w mojej głowie, przycisnęłam ręce do czoła i jęknęłam. Bolało.
Nie zawiedź mnie, Sileno Jackson, albo gorzko pożałujesz.
Akolita podbiegł do okna wychodzącego na ulicę. Wkrótce zobaczył maga, jak idzie w kierunku bramy miasta, niosąc na ramieniu swoją torbę podróżną. Już po chwili jego sylwetka zniknęła w gęstej śnieżycy. Wtedy właśnie Olav widział Rovelina po raz ostatni.
****************************************
Nowo dodane blogi
~ 0 ~
Łączna liczba blogów 
~ 136 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz