sobota, 23 lipca 2016

Skok w Blog (LX)

****************************************
****************************************
Nowe Blogi 

****************************************
Nowe Posty 
Ja namówiłam go na to, a po drugie będę musiała powiedzieć coś Steve'owi. On raczej nie zostawia swoich ludzi na pewną śmierć. Postanowiłam wrócić do auta, które zostawiliśmy kilka kilometrów stąd. Szłam skulona upewniając się, że nikt mnie nie widzi. Z moich ubrań kapała woda, a włosy przyklejały się do twarzy. W drodze do auta nastąpił wybuch statku, którego nie dało się nie zauważyć. Dym unosił się ponad las...

Nagle zapragnęła zadzwonić do Aidena i mu o wszystkim powiedzieć, ale jak miała to zrobić, skoro oddała mu komórkę Shannon, aby ją zniszczył? Przeklęła w myślach swoją głupotę i bezradność, po czym lekko wychyliła się ze swojej kryjówki.
Zamarła, gdy uświadomiła sobie, że chodnik jest pusty. Odruchowo cofnęła się, ale zachłysnęła się powietrzem, gdy poczuła zimną spluwę przyciśniętą do jej skroni oraz dłonie oplatające ją w pasie.
– Szzz, niegrzeczna dziewczynka. – Szepnęła Aisha i mocnym uderzeniem w głowę powaliła Raynę na ziemię.

Laurel odprowadziła go jeszcze wzrokiem i ruszyła w stronę domu. Lampy na ulicach powoli zaczęły się zapalać jak i światła w wielu domach.
- Mam nadzieję, że długo nie czekałeś.- Powiedziała do Bruce, który czekał na nią przy najbliższych światłach, a którego wcale się tutaj nie spodziewała, dlatego jej ton głosu zabrzmiał niegrzecznie. 
- Powtórzyło się to jeszcze kiedyś?- Spytał z troską, ale i z ciekawości.
- Nie i nie był okazji do powtórki.- Odpowiedziała szybko.
- Nie mówisz nam wszystkiego ...



Ruszyłam w stronę mojego łóżka. Zauważyłam, że "Historia Maradonu" wystaje spod poduszki. Przecież pamiętam, że schowałam ją tam całą. Usiadłam na łóżku i zaciągnęłam kotary. Wzięłam księgę do ręki. Z pomiędzy stron wystawała kartka. Wyciągnęłam ją. Było na niej coś napisane.
— Przestań węszyć — przeczytałam szeptem, a po plecach przeszedł mi dreszcz.

****************************************
Nowo dodane blogi
~ 4 ~
Łączna liczba blogów 
~ 152 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz